Новини

28 січня 2020 року проведено паспортизацію харчоблоку 

Погоджено                                                           Затверджено

Начальник Тиврівського управління                                                                                             районного управління                                                     Директор            Ворошилівського             

головного управління ДПСС                                         дошкільного навчального закладу

у Вінницькій області                                                       «Веснянка»              

___________    Герасимчук Б.М.                                      _______________     Банзелюк І.С.

Підпис                       П.І.П.                                                                    Підпис                                         П.І.П.

Паспорт

 

харчоблоку закладу освіти

 

1. Назва закладу Ворошилівський дошкільний навчальний заклад «Веснянка»

 

2. Адреса 23323, Вінницька обл., Тиврівський р-н,с.Ворошилівка, вул.Маліновського,5

3.Прізвище, ім’я по батькові директора закладу, телефон Банзелюк Ірина Сергіївна, 0676012984

4. Проектна потужність закладу 17діт.

5. Фактична кількість учнів 22 діт.

6. Кількість учнів, які охоплені гарячим харчуванням 22  дит.

графік харчування сніданок - 9.15, обід – 12.30, підвечірок – 15.30

7. Кількість учнів, які отримують буфетну продукцію (для закладів загальної середньої освіти)  немає

8. Дата та № державної реєстрації потужності з виробництва та /або обігу харчових продуктів харчоблоку закладу № r-UA-02-19-266  наказ № 43-0 від 26.10.2016р., його розташування: в загальному корпусі закладу (окремому приміщенні),  побудований за типовим проектом (у пристосованому приміщенні) окремому приміщенні   

9. Водопостачання (централізоване, локальне від артсвердловини, локальне від криниці з розводкою водогінної мережі до виробничих  приміщень, децентралізоване – від криниці без розводки водогінних  мереж)  локальне від криниці з розводкою водогінної мережі до виробничих  приміщень

Стан водогінної мережі задовільний

10. Гаряче водопостачання (централізоване, локальне)- локальне  (за рахунок двухконтурного котла) , функціонує справно (так/ні) - так. Наявність резервного гарячого водопостачання бойлер (15л), нагрівання води на газовій плиті.

11. Опалення (централізоване, локальне, пічне), його справність справне

12. Водовідведення стічних вод (централізоване, локальне на малі очисні споруди, на вигріб, відсутнє взагалі)  локальне на вигріб.  Стан мережі водовідведення задовільний

13. Вентиляція  ( загальнообмінна природня та (або) з механічним збудженням, місцева від технологічного обладнання, від мийних ванн). Стан системи вентиляції задовільний

14. Освітлення (природнє, штучне, наявність захисної арматури, (так/ні)

15. Оздоблення поверхонь стін, стелі, підлоги відповідає вимогам нормативно-правових актів (так/ні) робоча стіна оздоблена кахелем, стіни пофарбовані, підлога кахельна. Стан задовільний.

16. Наявність необхідного набору виробничих цехів, їх санітарно-технічний стан, забезпеченість  технологічним обладнанням (цех первинної обробки овочів, м’ясо-рибний цех, гарячий  цех, мийне відділення столового посуду, мийне відділення кухонного посуду) харчоблок забезпечений 2-ма відділами: 1- кладова для зберігання сирих овочів (обладнане стилажами), 2 – гарячий цех  (приміщення кухні) . Приміщення кухні поділено на зони : 1 для миття столового та кухонного посуду, 2 для обробки мяса та риби, для первинної обробки овочів. Кухня оснащена 1 газовою плитою, терезами товарними (2 шт.), 1 електрична духова шафа. 1 стіл покритий матеріалом, що дозволено для контакту з харчовими продуктими. Два столи мають деревянне покриття. Санітарний стан задовільний. 

17. Наявність умов для обробки яєць  3 ємкості, промарковані згідно вимог

18. Наявність умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом в кожному виробничому та складському приміщеннях (так/ні) кухар роздягається в основному приміщенні , в приміщенні кухні обладнано рукомийник для кухаря, мило та паперові рушники, 3 комплекти спецодягу, гумові рукавиці, деззасіб для миття рук.

 19. Забезпечення харчоблоку достатньою кількістю: кухонного посуду (так/ні) кастрюлі 8 шт, , чайник 2 шт., сковороди 3 шт., столового посуду (так/ні) 57 супових тарілок для І та 44 тарілок для ІІ страв , 32 ложок, 45 кружок, розроблювального інвентарю (так/ні) 11 ножів, 11 дощок з відповідним маркуванням, 2 м’ясорубки, розроблювальних столів (так/ні) 4 , мийних засобів (так/ні) «Невска косметика», наявність сертифіката відповідності (так/ні)  ; дезінфекційних засобів (так/ні): харчова сода, «Жавель-Клейд», наявність свідоцтва про державну реєстрацію даного дезінфекційного засобу (так/ні)№ 05.03.02-08/1458 від 18.02.2016р,наявність регламенту на використання (методичні вказівки) (так/ні); прибирального інвентарю (так/ні)(промарковані віник, швабра, ганчірка, відро), дотримання умов зберігання (так/ні) зберігаються в підсобному приміщенні

20. Наявність достатньої кількості складських приміщень (так/ні) 1 складське приміщення оснащено стелажами, на стелажах зберігаються сипучі продукти в окремій ємкості з кришкою (пакетовані) забезпеченість необхідним обладнанням, в т.ч. холодильним (так/ні)холодильник в основному приміщенні, обладнаний термометром, ведеться реєстрація температурного режиму, на окремій полиці зберігаються добові проби. В молозильному відділі є лотки для збереження мяса птиці, свинини, риби, масла, сиру кисломолочного.

21. Наявність умов для зберігання та миття зворотної тари (так/ні) зворотної тари немає

22. Обідня зала: достатність посадкових місць (так/ні)22 посадкових місця, наявність умов  для дотримання дітьми правил особистої гігієни (так/ні) рукомийник, індив.рушники, серветки, мило з дозатором.

23. Наявність необхідного набору приміщень для персоналу (роздягальна, кімната приймання їжі, санітарний вузол, душова (так/ні) відсутні, їх стан.

24.Кількість працюючого персоналу 1 чол.- кухар – Ткачук Леся Михайлівна наявність у всіх працюючих відповідної освіти (так/ні), своєчасне та повне проходження працюючими обов’язкового медичного огляду відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 №280 ((так/ні)медична картка видана Гніванською міською лікарнею, серія 2ААБ № 47585, допуск до роботи з 05.09.2019 р.; забезпечення в достатній кількості та відповідного зразку всіх працюючих санітарним одягом (так/ні), проведення навчання санітарно-гігієнічному мінімуму (так/ні) 15.08.2017р.

25. Дотримання  технологічного процесу приготування готових страв відповідно до картотеки страв (так/ні) розроблені технологічні карти по стравах

26. Наявність документації по контролю за організацією та якістю харчування дітей (так/ні) Журнал бракеражу готової продукції, Журнал бракеражу сирої продукції, Журнал обліку відходів, Журнал температурного режиму холодильника, Журнал огляду працівників кухні, наказ №34 від 02.01.2020 р. «Про створення  комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини на 2020 р.»

27. Впровадження в закладі постійно діючих процедур, заснованих на принципах           системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) (так/ні) процес введення системи ХАССП розпочато (видано наказ № 48 від 02.01. 2020 р. «Про створення в ДНЗ робочої групи по впровадженню системи  ХАССП), частково розроблено технологічні картки приготування страв згідно вимог ХАССП, блок-схеми технологічного процесу, проведено засідання групи БХП, оформлено Журнал повірки калібрування обладнання, Журнал обліку захворювань персоналу.

28. Перелік постачальників харчових продуктів та сировини, наявність експлуатаційного дозволу  у кожного постачальника та (або) дата та № державної реєстрації потужності з виробництва та /або обігу харчових продуктів у кожного постачальника: П/П Голюк О.П. реєстраційний номер r-UA-02-19-161, наказ № 18-0 від 20.07.2016 р.

29. Наявність супровідної документації на продукти харчування та продовольчу сировину (так/ні) сертифікати якості

30. Дотримання умов при поводженні з відходами (так/ні) наявність спец.посуду з кришкою для знешкодження харчових відходів

31. Проведення заходів щодо запобігання проникнення шкідників (дератизація, дезінсекція, забезпеченість сітками, екранами) (так/ні) самостійно закуплено клей від гризунів з приманкою (розпочато роботу щодо заключення угоди про дератизацію, дезінсекцію з відповідними структурами)

32. Обладнання буфетів (для закладів загальної середньої освіти) та буфетних груп (для закладів дошкільної освіти): немає

Rнаявність умов доставки готових страв з харчоблоку до груп та буфетів  закладу (так/ні)_________;

Rобладнання  буфетів та буфетних груп закладу відповідно до вимог чинного законодавства (так/ні)________; забезпеченість мийними  ваннами (так/ні) ______, наявність проточної холодної та гарячої води (так/ні)_________, справність санітарно-технічного обладнання (так/ні) _______;

Rзабезпеченість достатньою кількістю столового посуду(так/ні)______, мийними засобами (так/ні)_____,  прибирального інвентарю (так/ні) _______, розподільчого реманенту(дошки, ножі)(так/ні) _______;

Rзабезпечення умов зберігання столового та кухонного посуду (наявність шафи, сушок тощо) (так/ні) _______

33. Пропозиції щодо покращення санітарно-технічного стану харчоблоку з метою приведення його у відповідність до діючих вимог чинного  законодавства

1.продовжити роботу над впровадженням  в закладі постійно діючих  процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).

Дата складання паспорту    28.01.2020 року

Підписи:

                                                         

              ______________________  Директор Ворошилівського ЗДО

                                                            І.С.Банзелюк

              ______________________  Начальник відділу безпечності харчових            

                                                            продуктів та ветеринарної медицини

                            Тиврівського районного

                                                         управління ГУ ДПСС у Вінницькій області

                                                            О.П.Василевич

              ______________________  фельдшер санітарний відділу державного    

                                                 нагляду за дотриманням санітарного

                                                     законодавства  Тиврівського районного

                                                         управління ГУ ДПСС у Вінницькій області

                                                           С.Ю. Дідур

 

 Розпочато роботу по впровадженню системи ХАССП у закладі. Проведено перше засідання на якому завідувач ознайомила з наказом про створення робочої групи ХАССП , з основними аспектами даної програми.

        

 

                                                                      

 

В першому семестрі 2019-2020 н.р. проводились ряд заходів затверджених в річному плані роботи, зокрема, це свято Осені та Новорічне свято із активнем залученням до співпраці наших вихованців, але вже школярів.

    

 

 

      

 

cічня 2013 року в закладі були проведені батьківські збори.

Присутні: 14 батьків ( 4 відсутні по п/п) та 4 члени колективу.

Порядок денний:

1. Кошторис на новий фінансовий рік.

2.. Проведення анкетування "Відверто про садочок", "Ваше ставлення до ДНЗ".

3. Дискусія за круглим столом "Як виховати в дитини добрі звички"

4. Організаційні питання.

Виступили: 

1. Завідувач ДНЗ Банзелюк І.С. ознайомила батьків з кошторисом на 2013 фінансовий рік. Харчування дітей в закладі буде становити 12 гривень, з них 30%, котрі сплачують батьки, становить 3,60 грн. Нагададала про те, що сплата коштів за харчування проводиться до 10 числа поточного місяця в установах банку або їх філіях. Також ще раз ознайомила з положенням про оплату за поважних причин.

2. Для подальшого планування та вдосконалення діяльності ДНЗ , враховуючи думку та побажання батьків щодо роботи педагогічного колективу з сімєю та дитиною зокрема , проведено анонімне анкетування анкетування.

                                                               

 

ВІДВЕРТО ПРО САДОЧОК

Максимальна кількість балів - 14 балів


  1. Чи подобається Вам садочок, який відвідує Ваша дитина ?

 ТАК -    14   (100%)     ,   НІ -      ---                  

2. Ви особисто відчуваєте, що співробітники ДНЗ доброзичливо ставляться до Вас і Вашої дитини ? 

ТАК -  11  (79%)         , НІ -   1 (7%)      , проігнорували питання - 2 (14%)

3. Чи задовольняє Вас організація харчування в закладі?

ТАК -     11  (79%)      , НІ -    1       (7%) , проігнорували питання - 2   (14%)

максимальна кільсть балів - 70 б.

4. Як би Ви оцінили роботу ДНЗ ?                                     56 балів - 86%

5. Оцініть,  роботу завідувача ДНЗ.                                   64 бали - 91%

6. Оцініть роботу вихователя ДНЗ.                                    63 бали - 90%

7. Оцініть роботу помічника вихователя ДНЗ.               64 бали - 91%

8.Оцініть роботу повара ДНЗ                                              67 балів - 96%

ВАШЕ СТАВЛЕННЯ ДО ДНЗ

1. Як Ви оцінюєте роботу ДНЗ за п'ятибальною шкалою: максимальна кількість балів -  70 б.

- якість освіти -  46 балів - 84%      (проігнорували питання - з чол.)

- безпека дитини - 55 балів - 92%  (проігнорували питання  - 2 чол.)

- якість харчування - 50 балів - 91%   (проігнорували питання - 3 чал.)

- ставлення педагогів до дітей - 50 балів - 80%   (проігнорували питання - 1 чол.)

- оформлення інтер'єру - 53 бали - 96%    (проігнорували питання - 3 чол.)

2. Як почувається Ваша дитина у групі ДНЗ? 

- спокійно -  10 відповідей

-радісно -      5 відповідей

- тривожно -  жодної відповіді

3. Чи охоче Ваша дитина йде до ДНЗ?

- так - 11 

- ні -    ---

- не завжди -  2

проігнорували питання - 1

4. Спупінь Вашої задоволеності за 10-бальною шкалою: максимальна кільсть балів 130 б.

- від перебування дитини в ДНЗ -  116 балів - 89%

- від спілкування з персоналом ДНЗ -  115 балів  - 88%

3. Дискусію проведено  на основі статей та доробок психолога  Ніни Поліщук  . На сторінці "Будьте уважні, мама і татко, кожна дитина це ангелятко" викладено текст та основні шляхи розв'язання проблеми .

4. Виступила голова батьківського комітету Додон К.О. щодо підготовки свята 8 березня. Лащенко В.О - про допомогу під час проведення господарчих заходів. 

 

28.01.2013 до закладу запросили ляльковий театр.Діти дивились виставу "Про щастя". Малюки з інтересом спостерігали за дійством. Дід час заняття проаналізували  те що бачили.

                                

З 1 лютого 2013 р. в закладі організовано виставку для батьків "Скоро до школи" 

                                                                         

 

                                                                                   

12 лютого  2013 р. в приміщенні школи проведено батьківські збори для батьків, діти яких йдуть до школи. 

                                                                 

 

 7 березня  2013 р. проведено свято для мам " Наші любі мами"

 

                                                              

 

 13 квітня 2013 колектив закладу долучився до Всеукраїнської акції "Посади дерево" та підтримали громадську ініціативу "Зробимо Україну чистою"

 

                                                               

20 квітня 2013 р. проведено суботник на території садочка за участю батьків : Лащенко В., Міськової С., Зелінської І., Зозулі Ю.

Висаджено 22 берізки та прибрано  прилеглу територію до паркану садочка. Дякуєм батькам, які відгукнулись та долучились до благоустрою та озелененню території закладу.

                                                       

 

 

31 травня 2013 р. проведено звітні збори завідувача ДНЗ перед громадськістю про проведену роботу впродовж звітного року. за результатами голосування роботу завідувача оцінено як "задовільну, яка потребує морального та матеріального заохочення"

                                         

31 травня 2013 проведено Випускний бал. 7 вихованців закладу незабаром сядуть за парти.              

  

    Свято 8 березня

    7 березня відбулося чудове свято для любих мам та бабусь.



     



    11.03.2019 | Aдмін

    Вернутись назад